divendres, 15 de maig del 2015

DE PINGONEO: Hummus Barcelona

Aperitiu cortesia de la casa

Porto uns quants pingoneos endarrerits però aquí estic, posant-me al dia i explicant-vos que bé va anar al restaurant vegetarià Hummus Barcelona :)
Es tracta d'un restaurant molt nou, es va inaugurar a finals de març i es troba a c/València casi tocant a Rambla Catalunya. És molt informal i a la vegada molt cuco, m'agrada molt com està decorat i hi entra molta llum. A part, també tenen una terrasseta molt mona!

El tracte és súper amable i t'expliquen cada plat perquè no et perdis. Com a aperitiu et porten un platet amb olives, verdures crues en vinagre i una salsa amb un toc picant, amb pa de pita per poder sucar.


No estic del tot segura però m'atreviria a dir que tant els amos com cambrers són israelians, ja que entre ells parlen en hebreu. Així que es tracta d'autèntica cuina de l'orient mitjà!


Tot i ser festiu (1 de maig) disposaven de menú per uns 10 euros, nosaltres vam decidir demanar de la carta i tastar una mica de tot. Vam demanar l'amanida Especial Dadys que portava cogombre, tomàquet ceba i cilantre, acompanyada de verdures encurtides i escarxofes fregides...boníssima!

Amanida Especial Dadys

A part, havíem de tastar l'especialitat de la casa: l'hummus! En tenen de 5 o 6 tipus (entre ells un de calent) i nosaltres vam triar el de xampinyons. És un dels millors hummus que he tastat. I per acabar, un Shakshuka que no és més que un sofregit de tomàquet i pebrot amb ous lleugerament cuits i ben condimentat amb espècies. També molt bo!

Shakshuka i hummus de xampinyons

De postres lamentablement no hi havia gaire on triar i tots vam menjar aquest iogurt de soja i maduixa al que li vaig trobar també gust de roses. Que consti que a mi els iogurts de soja no m'agraden gens i aquest me'l vaig poder menjar! Tot i així m'agradaria que més endavant incorporessin més postres.

Tot això ens va sortir a uns 15 euros per cap, osigui molt bé; com he comentat abans també tenen menú d'uns 10-11 euros. Necessiteu més raons per anar-hi?

Iogurt de soja i maduixa

Així doncs aquest restaurant ha estat un bon descobriment, ja sabeu on anar si sou vegans/vegetarians o si us voleu fotre les botes sense sentir-vos tant culpables!

Hummus Barcelona
c/València 227 (Barcelona)
934618044
De dilluns a diumenge de
12h a 23h
No tenen web però sí facebook

Metro: Diagonal/Passeig de Gràcia (L3)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada