divendres, 8 de maig del 2015

DE PINGONEO: CHÖK the chocolate kitchen




Oooohhhh pingoneo dolç! Sisisi!!

És difícil de creure però hi ha un lloc a Barcelona on estan més malalts que jo per la xocolata...Si de les meves receptes casi la meitat són de xocolata, en aquesta pastisseria ho són el 100%!! És el paradís!!



L'aparador crida l'atenció de seguida ja que està ple de donuts, berlines i kronuts de tots els colors i gustos. Que què és un kronut? El fill bastard d'un donut i un croissant; la veritat és que no n'havia tastat cap abans i m'ha agradat, tot i que és sospitosament semblant a un donut jaja


A part de kronuts, si entreu a dins trobareu una gran varietat de trufes, magdalenes i dolços més clàssics. Eixugueu-vos les babes, aviso.






Assortiment de xocolata

Al fons de la botiga hi ha una taula petita i uns tamborets per la degustació. També preparen cafès i tes (molt agraïda que tinguessin el meu preferit, Earl Grey). Això és el que ens vam fotre la meva partner in crime i jo:

Kronut de xocolata blanca
Trufes de tiramisú, mores i caramel
Berlina de Nutella i Oreo
Piruleta de galeta Maria i xocolata

Tot boníssim! En especial la berlina d'Oreo i la trufa de mores i xoco blanca mmmmmmm...



A més, des de la zona de degustació es pot observar part de l'obrador on sempre hi ha algú fent piruletes de xocolata o sucant qualsevol cosa en xocolata desfeta.




Si entreu a la seva web veureu que fan cursos on es preparen plats com nyoquis de xocolata blanca i curri amb salsa de festucs o pastís de xocolata amb foie micuit....
Qui m'acompanya????? :D




En resum, si esteu pel centre de Barcelona hi heu de passar i ni que sigui llepar l'aparador...

CHÖK the chocolate kitchen
C/ del Carme, 3 (Barcelona)93 304 23 60
De dilluns a diumenge de 9.30 a 20.30
http://www.chokbarcelona.com/
hola@chokbarcelona.com

Metro: Liceu (L3)


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada