dilluns, 27 de juliol del 2015

Estovalles i tovallons tenyits


No ens enganyem, tots tenim a casa algun joc d'estovalles i tovallons de l'any de la pipiripandia, que en el seu dia eren blancs impoluts i ara estan plens de manchurrones perpetus; però com són de casa bona ens fa cosa llençar-los i estan al calaix des de fa 15 anys...Doncs aquí està la solució! Només cal una caixa de tint i una mica d'imaginació :)



Jo vaig fer servir aquest, el vaig comprar al Mercadona farà 2 anys i estava mort de riure a l'armari. Fins que em vaig il·luminar i vaig convèncer a ma mare que em deixes experimentar, i potser esguerrar, amb el joc de taula que més li agradava...



Cada marca de tint té les seves instruccions a la caixa però si feu servir aquest en concret, amb un dels sobres dissolt en aigua bullint (jo vaig utilitzar una galleda bastant gran) n'hi ha de sobres i surt tant fosc com en les imatges. Les instruccions diuen de deixar-ho 30-40 minuts però amb 10-15 és suficient! Després ho netegem tot amb aigua fins que aquesta surti neta i deixem assecar.



Per fer les diferents marques només us calen gomes de plàstic o tires de draps vells, com en el meu cas. Vaig estar buscant diferents tècniques i les que em van agradar més van ser les dels vídeos de sota. (En podeu buscar moltes més per youtube)



Sobretot feu servir guants de plàstic en tot moment, jo (em vaig fer la valenta) me'ls vaig treure a l'hora d'esbandir-ho tot i em van començar a picar les mans com una mala cosa...


També es pot fer a la rentadora, no embrutes tant i és més fàcil però tens menys control en el resultat i la intensitat del color.




Queda maco ehh?? I combinat amb una vaixella blanca ja lo petas....


Les tires de draps que vaig utilitzar van quedar així, es poden aprofitar per fer-te una diadema, un clauer o el que se t'acudeixi! I no, no tinc fred només és una altra conseqüència de no posar-te els guants...ungles liles durant dos dies!



Intenteu-ho que és més fàcil del que sembla! :)

Laura.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada