dimecres, 25 de març del 2015

Trufes cruixents de xocolata i cervesa negra


Ho sentoooo!! Ja ho sé ja...xocolata una altra vegada...No puc fer-hi més! És un ingredient que em persegueix i que trobo que queda bé amb tot. I no cal dir que m'encanta...

Aquí davant de tothom em comprometo a que les 3 receptes següents no portin xocolata! Serà molt dur però tot sigui per el meu bé, si voleu podeu ajudar-me amb propostes vàries :) tot i que no sé si fiar-me del que em va dient la gent ja que l'última que m'han proposat és fer vídeos, però vídeos com aquest. No se m'acudeix millor recepta que unes salsichitas per cuinar despullada...subtil!
Estudiaré el tema però no prometo res, no sé si els ingredients que utilitzo normalment (xocolata, farina, sucre, ous...) taparien tot el que han de tapar...val, esborreu ara mateix aquesta imatge del vostre cervell!! 

A fer aquestes trufes i a callar! Ben amargues gràcies a la xocolata i la cervesa negra Montseny (no aptes per a pussies...)

RECEPTA
*Extreta de Sprinkle Bakes
*Per 25-30 trufes

220ml + 60ml cervesa negra
230gr xocolata negra 70% cacau
100gr mantega (temperatura ambient)
80gr + 80gr galetes digestive


Posem en un cassó 220ml de cervesa negra a foc mitjà i deixem que redueixi a 1 cullerada, trigarà uns 15-20 minuts. Tallem la xocolata a trossos i la posem en un altre cassó amb els 60ml restants de cervesa, ho posem a foc baix i deixem que es vagi desfent, remenant constantment. Un cop s'ha fos la xocolata apaguem el foc i anem afegint la mantega a temperatura ambient (l'hem tret mínim 1 hora abans de la nevera) de cullerada en cullerada i remenant bé fins integrar-ho tot; seguidament afegim la cervesa reduïda. 


Triturem les galetes i afegim 80gr a la massa, ho posem tot en un bol i tapem amb paper film. Ho deixem atemperar uns minuts i ho posem a la nevera mínim dues hores. Un cop la mescla ha agafat consistència formem les trufes amb les mans i les arrebossem amb la galeta triturada restant. Llestes!!

Fàcil , oi??



NOTES
*Per unes trufes sense lactosa fem servir xocolata, nata i mantega sense lactosa.
*Si no les volem tan amargues es pot fer servir xocolata amb llet
*Per conserva-les les posem en un tuper i ens duraran al voltant d'una setmana


Bon apétit!!!!

Laura :)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada